reede, 7. märts 2014

Minu lemmik filmiseeriast ja teleseriaalist

Tere!


Räägin oma lemmik filmiseeriast, "Sõrmuste Isandast".

Minu lemmik filmiseeria on "Sõrmuste isand". See meeldib mulle sellepärast, et see on huvitav, natuke ka naljakas ja muidugi väga põnev. Seerias on kolm filmi, "Sõrmuse Vennaskond", "Kaks kantsi" ja "Kuninga tagasitulek". Minu lemmik on viimane, kuna seal on kõige rohkem võitlust jne.
Seeria räägib kääbik Frodost, kes peab ohtlikul teekonnal kurja sõrmuse hävitama, et pahatahtlik ja võimuahne Sauron ei saaks maailma hävitada.




Nüüd lemmik teleseriaalist "Kuidas ma kohtasin teie ema".

See on ameerika komeediaseriaal, mehest nimega Ted, kes jutustab oma lastele juttu, kuidas ta kohtus nende emaga, kuid mitte tavaliselt vaid ülipõhjalikult, lausa 9 hooaja pikkuselt. :) Teised peategelased, Tedi sõbrad seriaalis on Barney, Robin, Marshall ja Lily. Seriaal on väga naljakas ja soovitan seda kõigil vaadata.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar