teisipäev, 4. veebruar 2014

Minu arvuti

Täna räägin oma arvutist

Mul on üsna hea PC mänguriarvuti, 24" ekraan, Razer Abyssus hiir ja Cyborgi klaviatuur. (selle pildi peal pole minu arvuti :D)
http://www.hypersonictechnologies.com/wp-content/uploads/2012/10/How-to-select-a-cost-effective-desktop.jpg
Minu arvuti jupid:

  • Videokaart-Radeon HD 7850
  • Protsessor- AMD FX-4170 4,2 GHz (neljatuumaline)
  • Kõvakettad-  SSD 128Gb ja HDD 1000Gb
  • Mälud- 8Gb DDR3
  • Operatsioonisüsteem- Windows 7 Home Premium 64Bit
Arvutis ma põhiliselt mängin, vaatan filme/videosid või olen niisama internetis. Netis käimiseks kasutan Google Chrome, kuna see on minu jaoks kõige mugavam. Samuti kasutan Razer GameBoosterit, et mängud paremini jookseksid. Oma videote monteerimiseks kasutan Sony Vegas Pro 12 ja piltide kujundamiseks kasutan Photoshop Elements 11. Filmide vaatamiseks on minu arust parim VLC Media Player. Arvutiekraani ja mängude filmimiseks kasutan Frapsi, oma hääle lindistamiseks on Audacity. Teistega suhtlemiseks olen Sypes ja Teamspeak 3-es. Mängin ka erinevaid mänge, nagu:
  • Minecraft
  • League of Legends
  • Sleeping Dogs
  • Rust
  • The Next Car Game
  • Tomb Raider
  • ja veel palju muid mänge :D
Oma mängude ostmiseks ja hoiustamiseks kasuta Steami ja Origini.

Arvutis oskan ma mänge mängida, erinevaid programme kasutada ja crackida. Eriti hea ei ole ma Photoshopi kasutamises. Samuti sooviksin veel õppida mängude tegemist ja programmeerimist. 
Internetis käin erinevates foorumites, Facebookis ja Youtubes. Samuti jälgin Eesti uudiseid ja Gamespoti.
Internetiturvalisuseprobleemidega mul kokkupuuteid pole olnud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar